Thursday 12 January 2012

~second anniversary~

dah lama dah anniversary aku dengan afiff nie, 1.1.2011 hari tu..
tapi,sebab tengah minggu exam nie..aku lambat cikit nak update..

so,untuk memulakan hari sambutan..
aku diberi cabaran untuk buat suprise kat die..
mana la aku retikan..merepek2 jek..

ingat aku ni,romantik sangat ker..
tapi setelah dipikir,dirancang..akhirnya,macam ni la flow sambutan kitaorang..

mula2,pagi tu..
aku teponla afiff,cakap aku sakit perut..
teruk sangat ni..dah nanges2 bagai dah..
pandai betul aku belakon..hahaha..

afiff dengan risau giler2,datang kolej aku..
aku turun dengan muka slamber..sengeh2..
naik kete..ajak die gi makan..sebab dah lapar sangat..
dah kul11 kut..

die tengok aku sengeh2,die taw la yang aku dah kenakan die..
nak buat macam ne..die terima je la..hahahaha

kitowg makan kat bangsar jek..mamak..makan nasi kandar..
xmau gi jauh2,sebab aku dah xtahan nak makan...

lepas makan..kitowg gi alamanda..


so,aku nak tengok wayang..
gi la li tiket..tapi aku tak bagi taw afiff cite pe yang kitowg nak tengok..
punya la die tertanya2..
hahaha..sebenarnya,cerita JACK n JILL..


pastu kitowg gi main bowling!!!
lama xmain bowling...tapi......yang tak best nya..
bowling dekat alamanda,xbest!!!

pastu kitowg jalan2 kat alamanda jek..
amik2 gambar..
xde yang nak amik gambar kitorg..
seperti biasa,kitaorg amik gambar sendiri la ya...










lepas tu,kitowg gi taman botani..


rancang sebenarnya nak naik basikal..tapi xde la pulak..
pastu tengok dekat taman wetland la pulak..


kat taman wetland ada..tapi ktow lambat la pulak..
kuanter dah tutup..
sayang jek..kecewa giler aku..
huhuhuhuhuhuhu..

akhirnya,kami menuju ke taipan..
nak gi baskin robin..
afiff nak sangat ais cream flavour die..
pralines and cream..
kecewa kat alamanda xde..sanggup nak gi taipan..
dapat la pulak 2..
untung laaaaaa....








akhir sekali..kitowg gi makan kat murni..yum3x..


benda penting sekali dalam semua2 nie...
mesti la present kan..
hahahahaha

tahun ni,aku dapat jersey liverpool..
nice3x..
nak tengok...



dan aku, bagi apa......................
xada apa yang aku nak bagi..
hanya ini yang termampu..............



p/s: thanx cyg for everthing..i love you so much!!!!

^.^


No comments:

Post a Comment